Właścicielka Avant-Garde Clinique. Kosmetolog z ponad 15-letnim doświadczeniem.
Posiada tytuł magistra z Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku: Zdrowie Publiczne.
W swoim fachu szkoliła się nie tylko w kraju, ale również za granicą: 3 lata pracowała w gabinetach Spa i urody na luksusowych statkach prowadzących rejsy u wybrzeży Australii i Oceanii.
Zawsze marzyła o założeniu własnej kliniki medycyny estetycznej i kosmetologii w Polsce.Klinika Avant-Garde stała się więc jej największym życiowym spełnieniem. Niesamowicie dba o każdy szczegół, podchodzi do swojej pracy z pasją, co w mgnieniu oka dostrzegają jej klienci.
Wielu z nich korzysta z jej usług już od początku jej kariery zawodowej. W Avant-Garde Clinique działa wraz ze swoją siostrą, tworząc miejsce idealne dla każdego, kto chciałby poczuć się piękniej i młodziej pod okiem utalentowanych specjalistów, którzy dostosowują zabiegi do potrzeb pacjentów.
ponieważ, tak, z powodu tego, że
manager Katarzyna Kuduk
Manager Avant-Garde Clinique, siostra Karoliny.
Posiada tytuł magistra z anglistyki na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz licencjata z iberystyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Poliglotka: posługuje się 7 językami.
Ma wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w korporacji. Aktualnie pilotuje wycieczki górskie po Azji (Himalaje, Góry Niebiańskie) i Afryce (Kilimandżaro) oraz działa w mediach społecznościowych wraz z mężem jako blogerka (www.kuukandtravel.com). W Avant-Garde Clinique zajmuje się social media, reklamą, zarządzaniem oraz marketingiem.
ponieważ, tak, z powodu tego, że
specjalista medycyny estetycznej
i pielęgniarka Wiktoria Dudek
Dyplomowany specjalista medycyny estetycznej.
Ukończyła studia pielęgniarskie na Uniwersytecie Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie. Pracowała na bloku operacyjnym i aktualnie pracuje na oddziale chirurgii w jednym z krakowskich szpitali.
”Zaprzyjaźniła się” z igłą i strzykawką, ukończyła wiele szkoleń u najlepszych specjalistów w kraju. Indywidualne i holistyczne podejście to jej priorytet. Zabiegi, które wykonuje dodają pewności siebie, co jest dla niej najważniejsze i cieszy ją, że oddały się już w jej ręce setki zadowolonych pacjentek.
W czasie wolnym Wiktoria lubi chodzić po górach i podróżować.
kosmetolog Katarzyna Komisarczyk
Certyfikowana stylistka brwi i rzęs z precyzyjną ręką.
Wykształcenie kosmetologiczne
zdobyła w Krakowskiej Akademii im. A.F. Modrzewskiego.
Kasia wykonuje zabiegi endermologii, depilacji woskiem, laminacji brwi i rzęs, hennę pudrową rzęs oraz zabiegi pielęgnacyjne. Uwielbia się rozwijać i wciąż udoskonala swoje umiejętności: wkrótce do swojej oferty włączy również masaż Kobido.
Prywatnie lubi gotować i chodzić po górach.
Poprzednie
Następne
NASZE PRACE
REGULAMIN SALONU:
Szanowni Klienci!
W trosce i bezpieczeństwo o Wasze zdrowie, jak również o zdrowie naszych pracowników, a także w
celu stałego podwyższania jakości naszych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem
świadczenia usług w naszej klinice przed przystąpieniem do korzystania z nich.
Korzystanie z usług z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej salonu Avant-Garde Clinique jest
równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań
zdrowotnych do ich wykonania, oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego
warunki.
1.Postanowienia ogólne
Regulamin określa zasady świadczenia i korzystania z usług salonu kosmetycznego Avant-
Garde Karolina Krępa (zwanego dalej Avant-Garde Clinique).
Ilekroć w regulaminie jest mowa o usługach lub zabiegach, rozumie się przez to wszystkie
usługi lub zabiegi świadczone przez pracowników i współpracowników Avant-Garde Clinique
na rzecz klientów w jego siedzibie przy ul. Konecznego 8/4u w Krakowie.
Klientem salonu może być każda osoba pełnoletnia, jak również osoba niepełnoletnia za
zgodą opiekuna prawnego.
2.Godziny otwarcia
Salon Avant-Garde Clinique jest czynny od pon-pt w godzinach 10-20 oraz w soboty od godz.
10-15. We wszystkie niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy salon jest nieczynny.
Jeżeli salon ma być nieczynny w jakikolwiek inny dzień, informacja pojawia się w mediach
społecznościowych dzień wcześniej.
3.Umawianie wizyt
Klient ma możliwość wcześniejszego umówienia wizyty poprzez social media, telefonicznie,
mailowo, bądź w siedzibie firmy przy ul. Konecznego 8/4u w Krakowie w godzinach otwarcia
Avant –Garde Clinique.2. Podczas umawiania wizyty klient wyraża zgodę na przypomnienie o wizycie na 24h przed
zabiegiem w formie smsa lub telefonicznej.
Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie. W przypadku spóźnienia klienta o co
najmniej 15 min Avant-Garde Clinique zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.
Jeżeli wykonanie usługi opóźni się z winy Avant-Garde Clinique zabieg nie zostanie skrócony.
W przypadku braku odwołania wizyty z pakietu przez klienta jest ona automatycznie
wykreślona z pakietu.
4. Kwalifikacja do zabiegu
W trosce o bezpieczeństwo klientów przed przystąpieniem do zabiegu pracownik
przeprowadza wywiad na podstawie wypełnionej karty konsultacyjnej, który ma na celu
ustalić, czy istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.
Klient zobowiązuje się do udzielenia pracownikowi odpowiedzi zgodnych ze stanem
faktycznym.
Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania pozabiegowe oraz działania niepożądane
stosowanych preparatów, jeśli nastąpią w konsekwencji zatajenia informacji o stanie zdrowia
przez klienta.
Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania zabiegu, jeśli kosmetolog lub lekarz
przeprowadzający wywiad stwierdzi istnienie przeciwwskazań do jego wykonania.
5. Vouchery prezentowe i pakiety
Avant-Garde Clinique prowadzi sprzedaż voucherów i pakietów zabiegowych, jak również
pojedynczych zabiegów, z możliwością ich wykonania w późniejszym terminie.
Klient ma 1 rok na wykorzystanie pakietu i zabiegu od momentu jego zakupu. Pakiety i
zabiegi nie podlegają wymianie na gotówkę.
Vouchery zabiegowe są kuponami kwotowymi, które można wykorzystać tylko na zabiegi i
nie podlegają wymianie na gotówkę.
Vouchery są ważne przez okres 3 miesięcy od momentu ich zakupienia.
6. Reklamacje
Reklamacje dotyczące realizacji usługi mogą być składane pod rygorem nieważności
wyłącznie w formie mailowej na adres recepcja@avant-gardeclinique.pl lub listem
poleconym na adres Gabinetu najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia
zabiegu.
W reklamacji należy zawrzeć swoje imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres mailowy,
rodzaj oraz data i godzina zabiegu, opis problemu, ewentualnie załączyć zdjęcie. 3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od daty wpłynięcia
reklamacji.
Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie mailowej.
7. Postanowienia końcowe
Klient ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez
pracowników salonu.
Niezastosowanie się Klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem
odpowiedzialności Avant-Garde Clinique za przeprowadzony zabieg.
Avant-Garde Clinique nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w
gabinecie oraz na terenie obiektu.
Avant-Garde Clinique zastrzega sobie prawo do nie wpuszczenia dziecka do gabinetu w
trakcie zabiegu.
Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność
ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za
świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia salonu kosmetycznego.
Avant-Garde Clinique nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione
poza wyznaczonym miejscem do przechowania bez nadzoru.
W Avant-Garde Clinique obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów
alkoholowych oraz wszelkiego rodzaju używek odurzających.
W Avant-Garde Clinique podczas wykonywanych zabiegów uprasza się klientów o
zachowanie ciszy.
Avant-Garde Clinique zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie oraz w cenniku
wykonywanych usług. Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie salonu będą zawsze
rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie
strony, tj. klientów i salonu Avant-Garde Clinigue.
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu